Somna in

Nu låter rubriken ganska makaber men allt jag menar är att det skulle vara bra skönt att rulla in sig i sitt varma täcke och sakta somna in, somna in... Nu när det blir mörkare och kallare så blir jag också mer benägen att vilja sova konstant. Detta kan ha att göra med att jag även börjat skolan igen, fått en ny dygnsrytm som jag inte riktigt är ikapp med och att jag kanske håller på att bli sjuk...
Ni vet, grissjukan är ju på väääg!!!

Fast jag är ju så gott som vegetarian så jag kan ju inte få det tycker man :P
Höhö

Hur som helst så ville jag bara tala om hur fint det är att se sin hund helt nöjd med livet.
Han ligger här brevid mig i sin bädd och tar igen sig efter en kväll på hundkursen.
Vilar sin gråspräckliga nos på tassen och drömmer om alla köttbullar han fått ikväll haha.
Galet att tänka på hur man skulle klara sig utan djur här i livet!
Tack vare dem så måste du hålla dig balanserad och "vettig", kan tänka mig att det är ungefär som att ha barn. Du känner att det faktiskt är nån som behöver dig varje dag från morgon till kväll.
Du får en mening med livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0