Landningen

Börjar äntligen landa i den nya vardagen. Rena husmorsskolan jag går på!
Vi lär oss om hushållsmaskiner, såser och redningar, mat och miljö, matkultur mm
och springer runt i köket hela dagarna.
Jättekul och det känns fantastiskt att jag nu på riktigt går dietistprogrammet!

Ska strax ut och springa lite med doggy, sen så blir det att plugga in matlagningstermer och lite chill.
Kommer gå in mer på det ekologiska, argumenten som jag hittills har räknat upp hälften av är lite info som jag tänkte ni vill ha för att kunna stå upp emot alla ekodissare :P

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Det låter som en riktigt intressant utbildning!

Kram Sandra

2009-09-03 @ 22:00:45
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0