Vad är det jag gör?

För tillfället alltså :P
Jo all min skrivenergi går åt till ett arbete om det sydamerikanska köket.
Väldigt intressant och jag blir lite sugen att prova på lite själv.
De har ju mycket vegetariskt och bönor är ju en av basvarorna.

Annars så har jag fått hem mitt första nr av Reko.
En tidning från KRAV som handlar om ekologisk mat.
Sjukt bra! Fick först upp ögonen för den när jag gjorde en rapport i skolan om just ekomat.
Såg sedan att det är en rätt så populär tidning och det är ju förstås jättekul!
Du kan starta en prenumeration här.



Kommentarer
Postat av: wannabebondjäntan

Hm... har prenumererat på REKO några månader nu och jag tycker den är fantastiskt bra. Tyvärr tar den slut fort eftersom jag slukar den så fort den kommer... vore roligt om den kunde bli lite mer innehållsrik.

2009-10-09 @ 18:57:10
URL: http://bondjantan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0