Kvalité?



Man vill ju vara en sådan som uppdaterar sin blogg ofta och regelbundet men ibland får man inse sina egna begränsningar och helt enkelt vara nöjd med det som blir.
För vad jag saknar hos många bloggare är att de tar ledigt för någon dag och försöker jobba på kvalité istället för kvantitet. Samma gäller för min blogg dessvärre.

Nog om detta för i helgen har det slitits på jobbet och nu förtjänar jag lite vila.
Inga bullar har jag ätit heller, dock har jag bakat dem.
Men känner mig lite anti då kanelbullen får så mycket uppmärksamhet och inte vegetariska världsdagen i torsdags.
För vad är egentligen viktigast?
Fast å andra sidan, vad tycker folk är roligast samt vad går att tjäna mest pengar på?
Det är väl antagligen frågan egentligen...

Ska se om jag filar på nån kvalité tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!

Tyckte om ditt inlägg hos Underbaraclara och tänkte jag skulle titta in hos dig för att se vem du är.

Ett kort besök idag...men gillade vad du sa om kvalitet.

Och Höstlycka-bilderna gjorde mig lite tårögd - längtar så efter hundpromenader i gummistövlar igen...

Hälsningar,

E.

2009-10-05 @ 01:01:11
Postat av: wannabebondjäntan

Min spontana kommentar... kanelbullens dag? Why?

2009-10-05 @ 20:01:51
URL: http://bondjantan.blogspot.com/http://
Postat av: Fröken Wrede

Emilia: Trevligt att folk hittar hit! Hoppas du också får uppleva fler höstliga hundpromenader, härligare stunder får man leta efter :)



Bondjäntan: För att få dig att gå och köpa några kanske?? haha

2009-10-06 @ 19:04:56
URL: http://bavarde.blogg.se/quickfix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0