Stjärnklara himmel



Mysigt va tyst det är ute!
Och himlen full av små blinkande stjärnor :)
Själv har jag tränat lite och dessutom färdigtställt min kära surdeg.
Imorgon blir det storbak så ni äntligen får er nån inspiration igen.

Man blir så inspirerad då man bor här ute.
2,5 mil utanför stan och snön ligger kvar,
det är alldeles tyst och folk verkar på nått sätt vara mycket trevligare!

Nu sitter jag i ateljén/hobbyrummet och funderar på mitt nästa projekt...
Kanske ska man ta och fixa till här så blir det lite roligare att visa er bilder?

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag jobbar och pluggar på sidan av. Fullt upp för min del. Ja du har läst rätt, är jubileumsfest på skolan men jag eszter, ellen j, kanske frida, annelie och kanske robin vad jag har hört funderar på att dra ut på kvällen och ha en liten återträff. intresserad??

2009-11-10 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0