Snön ligger vit på taken

Nu törs jag äntligen sätta mig ner och ta det lugnt ett tag.
Flytten är avklarad och tentan lika så.
Här i huset finns det mycket att stå i, i förrgår bar jag in 2 ton pellets, och har aldrig mått bättre!
Något med riktigt hårt dagsverke som jag gillar :)

Kartongerna börjar åka undan och man börjar bo in sig.
Då jag tittar ut genom fönstret ser jag antingen ett träd fullt med hungriga fåglar eller åker efter åker med stundtals springande rådjur.
I ladugården har vi våra stallkatter Tjockis och Lill-Kisse och inne på soffan ligger vår katt Winston och degar.
Ceasar ligger i sin bädd i köket och drömmer om sin senaste tur över lägden.

Jag har nyss fått upp komposten, vilket känns som bland det mest efterlängtade!
Dessutom har det varit en del grävande för att fixa rabatter till nästa år...
Men nu så har då snön kommit och lugnat ner saker ett slag.
Önskar jag kunde dela med mig av glädjen att få bo här!

Ska försöka fixa lite bildbevis snart :)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh! Jag vill se! Vad mysigt det låter. Skynda att lägga upp bilder.



Kolla! En blogg! Bäst du läser och blir lite intelligent :)

2009-11-06 @ 17:28:18
URL: http://hiw.bloggplatsen.se
Postat av: T

Hej. Hur går studierna??

2009-11-06 @ 20:01:54
Postat av: T

Hej. Hur går studierna??

2009-11-06 @ 20:02:18
URL: http://teresemattsson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Paulsson

Mysigt, glad att det gick bra. :)KRAM

2009-11-07 @ 19:29:02
URL: http://www.elisakatt88.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0