Vårens vindar

Det finns i mitt blod att börja längta bort så fort vårens vindar börja leka och solens strålar äntligen kommer tillbaka. Min mamma är likadan och känslan kommer oundvikligen år ut och år in. Då vill vi flytta, vi vill städa, vi vill byta jobb lr kanske starta en ny hobby. Det är bara så men störst blir nog känslan attt flytta som de nomader vi är. Jag har flyttat 15 gånger i mitt 20-åriga liv! Vissa tycker det låter konstigt men inte för oss, det är bara så att man måste när den där känslan kryper upp på en. De som har sett filmen Chocolate kanske förstår lite bättre, en av mina favoritfilmer förövrigt. Nu sitter jag alltså och tittar på lägenheter haha. Visst, vi bor billigt och bra med ett jättebra läge till universitetet för tillfället men det finns alltid något bättre! Kanske med balkong lr uteplats t o m... Vi får se hur det blir med det hela, så länge jag får ta ut mina speciella vårkänslor på något. Och dom som känner mig vet att jag är bra på att starta projekt :P Sedan så har jag ju gett mig atten på att bli friskare än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0