Amerikansk vintage

Nu till min nya fascination! Amerikanska vintagebloggar is the shit! Tänkte lista några lästips och sedan länka här på bloggen så att ni också kan få tag på denna skattkista jag tycker mig ha hittat. Ingen big deal för er kanske men jag tycker de innehåller hur mycket rolig inspiration som helst :) Sedan sköt mitt köpsug i höjden när jag hittade den amerikanska webbshopen Etsy med hur mycket fint hantverk och vintage som helst. Någon som vill dela på frakten och köpa hem lite fina kläder som skulle ta evigheter att leta fram på secondhand hemma i Sverige? ;)






Ett litet litet axplock från Etsy.com

Kommentarer
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Oh, la, la! Snälla du kan du inte tipsa! LÅter sjukt underbart nämligen, börjar tröttna på mina vnaliga varje-dag-bloggar och behöver fler!

2009-05-29 @ 20:03:40
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0