Sommaren kommer med fart!

Jeesus vad man missar när man ligger inne hela dagarna! Idag gick jag den sista turen med Turbo, lekte lite på gräsmattan och tränade lite trix och gräset var grönt, massa maskrosor och tussilago överallt :D

Det kändes förövrigt ganska bra när Turbo for idag, det känns som om han kommer få det ganska bra ändå och jag har insett att man kan inte klandra sig själv för något man inte rår över... Ska bli kul att höra hur det går för Ida och han här framöver! Vi firade iaf avskedet med lite "Turbotårta" och vid det här laget bör han vara hemma i Jokkmokk igen.



Idag har jag dock gått runt och låtit som en pipleksak.  Rösten är borta och halsen svullen som tusan. Nu har jag och Niklas inrättat kommandon så om jag vill något så visslar jag haha. Kan ju kännas rätt så jobbigt att bli visslad på som värsta hunden kan jag tänka mig :P Men kul för mig!

Nu ska jag plugga det sista till tentan! Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0