Siren Song

Här sitter jag och mumsar på en massa körsbärstomater. Himla bra "snack" de asså! Jag och Niklas har ju tänkt använda den här sommaren till att bli lite nyttigare så att säga och idag var vi och storhandlade massa grönsaker. Ett bra första steg tycker jag :) Blir nog en ratatouille till imorn!

Jag har även blivit lite inspirerad av alternativ medicin som t ex ayurveda och hur man kan hjälpa sig själv med hjälp av kost och måttlig motion. Det ska bli kul att se om jag lyckas bli friskare av mig själv nu när jag får i princip nada hjälp av svenska sjukvården.

Allt som allt har det varit en bra dag som inte började särskilt bra men verkar sluta på topp! Och det bästa av allt är att igår fick vi tillbaka gullCeasar! Både Niklas och jag blev så sjukt glada, jag trodde aldrig att jag skulle sakna honom SÅ mycket som jag gjort. Tydligen så hade han inte varit så glad heller och slutat äta och varit deppig. Så nu jobbar vi på att bli glada igen och jag hoppas verkligen vi ska klara att behålla honom! Ska iaf försöka resten av sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0