Sätt lite färg på tillvaron

Ja jag vet, jag tjafsar mycket med designen och tyvärr mina vänner så är jag inte riktigt nöjd än... Men det är väl kul att aldrig riktigt veta vad som väntar dig när du besöker Fröken Wredes blogg? :P Allting kan hända! Vilka duktiga besökare jag har fått förresten, besökarantalet har ökat stadigt den senaste tiden! Kanske för att jag blivit så duktig med att uppdatera? Vem vet? Iaf, tack för att ni tittar in! :)

Nu till saken. Jag har fått fnatt på färger (särskilt rosa, grönt och turkost)! Råkade halka in på Pink Friday's blogg och efter det har jag "gone bananas"... Nu vill jag måla/tapetsera om, måla om alla möbler, sy kuddar osv osv. För jag menar, titta bara på det här nedan, precis i min galna och lite mixade smak!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0