"If u need me to be with u, I will follow, where u lead..."





Det förvånar mig att min favoritserie Gilmore Girls inte har blivit omnänd här i bloggen tidigare (rätta mig om jag har fel) eftersom det är min enda TV-serie "obsession" som jag verkligen inte kan/vill klara mig utan. Visst har jag sett hela serien ungefär tusen gånger men det finns fortfarande roliga och intressanta saker som man upptäcker på nytt varje gång man ser ett avsnitt. Om jag någon gång känner mig nere så är det bara att se vilket avsnitt som helst tillsammans med en kopp te lr kaffe och genast känner man sig på bättre humör! Om någon där ute har missat den här serien och dess kvicka dialog, underbara karaktärer och duktiga skådespelare så hoppas jag ni förstår budskapet... Watch it now! :)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Lost is the shit, I tell you!

2009-05-19 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0