Ute i snön

Känns lite vårigt ändå! Imorse gick vi tom i årets första lerpöl jag och hundarna. Ganska trevligt faktiskt :D Förutom det så har vi låtit hundarna busa av sig ordentligt, tagit massa fina bilder och även ätit våfflor! Allt för att undvika läxor haha! Näe men de kommer ikväll... Igår jobbade jag förövrigt på Frasses! Kändes faktiskt bra mot förmodan. Man är som inne i arbetet där, alla är trevliga och jag tycker det är ganska bra att jobba kväll!

Nu ska jag ut en liten prommis till sen så sätter Wreden igång på läxor ;)



Godiiis!



Körde rufsfrisyr idag



Turbo lekte sig trött bara av att hoppa i snön, det fettot :p


Med utsikt över Umeå stad så posar man gärna



Ja här ser ni vyn från Hamrinsberget!

Kommentarer
Postat av: Erica

jävligt snygg hund är Anna!

2009-03-16 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0