Tottallyy useless

Såg ni Småskalighetens hjältar? Hur mysigt verkar det inte vara att va en bonde med småskaligt jordbruk, typ 7 kor och några får! Jag fick en väldigt romantiserad bild av jordbrukandet men ändå att jag skulle vilja sätta händerna i lite jord och odla mina egna grönsaker! Tänk va fint vårt samhälle skulle bli om principen var att alla hade sin egen lilla plätt att odla :)

Jag brukar ju btw tjata om hur lik Niklas är Matthew Gray Gubler (nörden i Criminal Minds) och seriöst, visst är jag förblindad av kärlek lr nått men de här är väl ändå beviset!:


Matthew är ju btw värsta konstnären som gjort en del filmer som t ex denna här musikvideon som jag tycker är gullig:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0