Snöoväder

En dag som denna är det mysigt att vara inomhus. Jag och Ceasar tog dock tillfället i akt att få vara i fred ute på en skogspromenad. Vi håller just nu på att träna inkallning och att man ska vara i närheten av matte när man är lös och inte sticka iväg så långt. Går riktigt bra faktiskt! Jag stannar nämligen med jämna mellanrum då jag antingen gömmer mig, gömmer godis i ett träd lr ev kör lite freestyle med honom. Då blir ju matte så himla mycket mer intressant!

Idag så har jag även jobbat i 3,5 h! Lite slappt tycker ni kanske men de var under rusningstid som jag behövdes. Sedans så var det bara att springa ut till bilen där Niklas och djuren väntade och fara direkt till veterinärn. Ceasar fick vaccinering och Winston miste ballarna. Han har legat helt groggy här ett tag vid elementet tills han hoppade ner på golvet och pinkade på sig, stackarn. Gav honom nyss mat som jag hoppas ska pigga upp honom lite...

Nu ska Niklas och jag se ett avsnitt av Arkiv X och vila upp oss lite :)
babai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0