Snart står middagen på bordet

och det kommer bli mitt första riktiga mål mat idag! Har bara ätit skit hittills och varit alldeles för trött för nånting egentigen. Vart stack energin? Hoppas min lax med broccoli och fullkornspasta ger lite mer varaktig ork...

Tröttheten kan ju också bero på att jag och Sofia fick för oss att gå ut igår kväll. Det blev en sen middag på Balder för att minnas gångna tider, ett glas vin  och en öl på Pipes och sedan en sväng på dansgolvet å Aschanska villan som för kvällen hade klubben Brap-brap där, lr vad de nu hette :P De va astrevligt och lagom "kul" om ni förstår vad jag menar. Glömde tyvärr kameran och filmen jag lyckades få på Sofia när hon dansade loss blev för mörk. Väldigt synd :p

Ikväll ska vi, förutom att plugga förstås, mysa till det med lite Arkiv X och chokladrutor :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gah, jag hade totalt glömt att du filmade mig. tur att det inte syns ;)

2009-03-19 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0