Sjuk och fattig

Det här ska nog bli mitt mest negativa inlägg någonsin, tror jag haha...

Med hur mycket skolarbete som helst har nu både Niklas och jag insjuknat i nått som liknar magsjuka blandat med en förkylning. Inte kul och utöver det är vi bägge pank. Jag sa ju det, riktigt "buhu, spela violin"-inlägg. Det största problemet är väl egentligen att jag inte är så bra på att vara sjuk, jag blri rastlös och helt enkelt tokig i huvudet. Och det är väl också därför jag alltid är sjuk, så att jag ska lära mig. :P

Hundarna är dock jättegulliga och fettot Turbo är nöjd med att få springa av sig i rastgården och träna lite vardagslydnad. Så mycket för att aussie behöver springa 5 mil per dag för att hålla sig lugn! Haha, som det ser ut nu så är jag mer rastlös än honom... Det jag dock märker är att han blev väldigt orolig då han märkte att jag var sjuk och han låg mest i sängen bredvid mig och såg ledsen ut. Ceasar blev också lite extra deppig och orolig.

Iaf så ska jag väl gå och ta hand om "karln" som ligger och sover med jättehög feber. Killar ska alltid vara värst...

Ta hand om er!



Akta! Snart kommer en galen hund och tar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0