Shopping

Idag kommer Niklas familj upp på en shoppingtur och lite fika. Jag kan inte hålla mig i nuet utan mina tankar blickar hela tiden framåt tills imorn. Kan inte vänta! Ska se om jag ska köpa nå fina saker till Turbo idag på Lobo (djuraffär). Just nu hade jag tänkt och diska men insåg att det finns ju inget varmvatten! Så nu håller jag på att koka vatten och det går seegt. Morgonträningen består av dammsugning innan frukost :P

Vi får nog ta och fara på Iksu och duscha Niklas och jag :P En simtur hade varit nice med lite bubbelpool och ångbastu :) Så får de nog bli. Superfint väder idag! Gå ut med er i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Iiii! Spännande med Turbo! Lovis har parat sig idag förresten =)

2009-03-07 @ 15:53:51
Postat av: Fröken Wrede

Ja verkligen! Ni få väl vinka till oss när vi far förbi på väg upp mot Jokkmokk :P Näe va spännande! Gick allt bra? Får allt ta och ringa dig senare!

2009-03-07 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0