Nydala runt - nästan

Efter en rask morgonpromenad, frukost, dusch, lite TV och annat så bar det iväg till Nydalasjön i vårsolen. Eftersom det var lördag förmiddag och superfint väder så var alla ute inklusive alla hundar och vi fick många chanser att träna Tubro på hundar. Gick väl sådär men vi hade iallafall tur med vädret... :)

När jag kommit 75% av vägen så var vi alla tre (hundarna och jag) helt slut och jag ringde Niklas för skjuts hem haha. Såå jääävla bortskämd alltså!

Nu så ska jag alldeles strax ta itu med lite mer tentaplugg tillsammans med min supergoda dessert som påminner om glass. Lätt turkisk yoghurt med banan, jordgubbar, blåbär och lite råsocker strött över. En ny favorit!

Ja hur som helst, håll er i skinnet ikväll!

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0