Molar och kukdensitet...

Jo nu äre nog dags för mig att gå och lägga mig. Har pluggat ganska intensivt så här i sista minuten (som vanligt...) och kommer vara jävligt lycklig imorn då de är avklarat, hur de än gick. Har inte varit en bra dag. Allt har gått skit rätt ut sagt. Det som räddade kvällen var endast att Niklas kom hem med ett halvt kilo godis och ett stort leende. Ibland har man dagar som bara godis kan göra nått åt, hur hemskt det än låter. Bara de inte kommer allt för ofta så är det väl ookej också kan jag tänka mig. Gjorde lite hemmaträning idag också. Lite nice ibland att slippa trängseln på Iksu och jämt behöva vänta på att få en maskin man vill ha. Träningen gav mig iaf lite endorfiner jag behövde. Längta söndag! Då kommer Turbo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0