Light up, light up, as if u have a choice

Känner mig på bra humör idag! Har så mycket att se fram emot så det hela känns så mycket lättare i den gråa vardagen om ni förstår vad jag menar... Idag har jag jobbat 7:00-12:30 på sjukhuset, ganska niiice arbetsdag och sedan hunnit med att besöka mamma och Zeth en sista gång innan de far neröver. Gjort lite onödiga inköp på Strömpilen också, bland annat Phc Colourstyling protecting & straightening cream. Hoppas den är bra! Kicks har kampanj på phcprodukter så jag tänkte det var värt att passa på och prova.

Sen så köpte jag lite mörk choklad och vindruvor inför "Leila på landet" som börjar ikväll! Älskar verkligen allt som Leila gör! Hennes bakbok är bland det finaste jag har haha!

Och till sist hårfärg eftersom jag tänkte fixa en mer Heidi Klum stil lr kanske "Jenny Humphrey" i Gossip Girl look. Superblonda med stor tung lugg om ni fattar vad jag menar. Här är lite bilder för att visa hur jag menar:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0