Lazy people

Heej alla glada! Den här dagen går lite segt tycher jag! Men söndagar är väl ibland så antar jag. Har dock inte hunnit med så mycket förut långprommis i skogen med Akke och mamma där Turbo sprang och skällde mot en superaggresiv schäfer. Inte smart den hunden inte! Lite pinsamt var det väl för mig också men de positiva i hela kråksången var ju att vi fick reda på att Turbo iaf inte gör utfall och biter nån... Än så länge alltså... Ojoj trodde aldrig att jag skulle vara tacksam för något sånt :P. Lärt honom att vinka idag också, man försöker ju plocka fram de positiva bitarna också! Sedan så tog vi oss lite kaffe och fika och sen dess vet jag inte vart tiden försvann... Funderar på att vårstäda här så att allt blir fräscht och fint. Funderar på att plugga inför tentan. Funderar på att sätta igång med nästa syprojekt. Ja och massa mer men inget blir av. Det är väl så det är med en sån här seeg söndag som idag. Och det tycker jag är bra ibland med tanke på hur jävla effiktiva vi måste va hela tiden annars. "Mer lazy så blir man inte crazy." - citat av Anna Wrede, ni är fria att använda hur mycket ni vill! :P

Längtar tills på onsdag, då får man löning, göra bort tentan, göra våfflor och se på Leila på landet med Sofia :D Se, en silver lining finns alltid!



Är det en ko lr en hund??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0