Låångsam morgon

Har dragit mig hela morgonen, älskar då man kan ta det lugnt och trots att man har vaknat ligga kvar och bara mysa i värmen under täcket! Jag tog helt enkelt en bok och la mig och läste! Slappning på hög nivå :p Nu sitter jag här med en supergod bärsmoothie till frukost och ska snart in i duschen och fräscha. Sen så blir det att åka på en föreläsning om typ ja jag kommer inte ihåg men jag antar psykologi haha. Ikväll ska vi träna lite men jag kan inte bestämma om det ska bli yoga eller styrketräning... Hjälp mig!

Igår satt jag och Niklas på Ikeas hemsida och kollade in allt vi måste införskaffa till vardagsrummet. Har nyss gett bort TV-möbeln och vi tänker i princip slänga det äckligt fula glassoffbordet. Som om du behöver ett , hör av dig! Iaf så blir det en ny TVhylla, soffbord, bokhylla och ett "hobbybord". Lite nya tavlor och lite fina krukväxter så kommer det bli faboulus! :P Ska snart skicka efter det så man får de så fort som möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0