Inte sjuk iaf :)

Idag är en riktigt fin dag känner jag på mig och det enda jag ska göra är att plugga och möjligen gå ut med hundarna. I tisdags fick vi Ikea möblerna och jag tänkte att jag ska lägga ut lite pics på hur fint vi fått det! Är btw mycket piggare nu och kan nog friskförklara mig :P För några dagar sen var vi ute i I20 skogen med hundarna och då såg det ut så här (om ni börjar tröttna på bilder av samma hundar hela tiden så säg till!!):



Tränade Turbo på att springa runt i en cirkel och fram och tillbaka inför ev utställning, avundsjukan blev stor så jag fick ha med allihopa tillslut. Rena rama Ceasar Millan :P



Ceasarhunden gav allt för att vinna bollen!



Ja så har vi ju divan Akke som bara måste stå högst upp på en snöhög och låta vinden leka i pälsen och stirra ut i fjärran... Suck asså, vissa tror ju dom är Lassie...



Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha, han ser ju nästan ut som Lassie :P:P Jag tröttna inte på dina hundbilder, meeeeera! :D

2009-03-19 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0