2 tjöttisar

Trodde aldrig jag skulle säga det här men mina två annars så energiska hundar ligger som utslagna  efter dagens bravader. Turbo har nämligen fått träffa mammas hund Akke idag och gått runt med sin klövjeväska medans vi gått upp för ett berg och gått runt lite på campus för att vänja sig vid mycket folk. Vi hälsade även på hos henne för att äta lunch och lära oss att komma till nya ställen :P. Imorgon ska vi på lydnads och freestylesträningsgrupp och det ska bli kul att se hur Turbo reagerar där.

Jag håller även på att pluggar för fullt, måste läsa en hel del i den förfärliga psykologiboken men jag har faktiskt börjat komma in i det och det går bara bättre och bättre! Det trodde jag aldrig heller skulle hända!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0