Working girl


Så här såg det ut i måndags då Ceasar och jag tog en eftermiddagspromenad till Nydalasjön.
Jag tog med mig middagen bestående av en tortillawrap med kycklingbitar, ratatouille och halloumi.
Satt och lyssnade på vågornas skvalp, Ceasar tog några dopp och myste i solen.
En härlig dag för att ladda batterierna.

Resten av veckan har jag i princip bara jobbat men det känns helt okej med tanke på vad som komma skall! Snart far Niklas och jag ner till Övik för 2 veckors semester i familjens sommarstuga :) Sol, bad, löprundor, vandringar, läsning, mys och midsommar är saker jag verkligen ser fram emot. Man blir liksom glad att få en liten andpaus trots allt. Nu bryr jag mig inte om att jag kommer missa massa festivaler som jag velat gå på i sommar (storsjöyran t ex!) pga jobb utan jag är mycket nöjd med att få vila ut i lugn och ro. Som den tant jag är :P
Precis som vi konstaterade på jobbet idag, ålderns höst närmar sig för mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0