Summer time - living is easy



Shit va tiden går snabbt! När det väl börjar ljusna så går det sedan i en hujedanes fart!
Helgen var minst sagt händelserik och man blev en aning sliten ;). Ska se om jag kommer slänga in ett par bilder...
Har förresten himla många bilder att visa er! Nu när jag inte hunnit skriva så många inlägg så finns det så många idéer att ni kommer ha mycket att se fram emot i sommar! Jag har dessutom börjat sno Niklas kamera och hoppas bloggen kommer prydas oftare av egenhändigt fixade foton som t ex den här ovan... Riktigt kul när man har "the real deal" att fota och sedan redigera  med :P Nu ska jag umgås med mina nära! Hoppas ni lever och har det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0