Semesterlalala

Nu var det dags att i ca 2,5 vecka njuta av livet! Fan vad jag ska träna! Det är nämligen det jag har saknat mest nu när jobbet tagit alla krafter man har haft. Funderar på en löprunda imorn bara för att bli varm i kläderna inför Övik. Läste btw att Blondinbella ska fira midsommar i Övik hos sin pojkvän... Lite roligt tyckte jag, men så intressant kanske det inte är haha. Iaf så blir det packardag imorgon också. Blir nog en hel del, och katten ska ju spendera veckorna hos min snälla mamma så honom ska vi ju skjutsa iväg. Näe nu ska jag nog skriva en lista inför morgondagen. Jag gillar listor. Organiserat ska det vara :P



Döbelns park, Umeå sommaren 2007, gympa i full gång! Foto: Niklas J Westerlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0