Hej hopp!

Hur har ni det?! Äre varmt? :P

Snacka om att vi har haft en toppen semester! Livet på sommarstället blev helt underbart med hur mycket sol och bad som helst. Vi åkte båt till den vackraste platsen på jorden och levde loppan på loppisar. Vi vandrade i skog och mark men låg även ofta och lästa i hammocken. Fan va jag vill tillbaka! Nu har jag mycket bildmaterial att visa er men vi får se hur jag lägger upp det... Självklart måste jag visa mina fina loppisfynd :)

För tillfällen sitter jag i våran kvava och äckligt varma lägenhet och funderar på att sticka huvudet i frysen. Vi har alla fönster öppna men ända verkar luften stå stilla! Ni vill inte veta hur svetten bara rinner längs min rygg haha :P Ska sätta igång med några av mina projekt nu men återkommer som sagt med allt möjligt skojs! Hoppas ni har det riktigt mysigt i stugorna!

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0