Sol ute, sol inne, snor i sinnet

Stackarna på Frasses fick klara sig utan mig idag. Idag är en rekreationsdag med massa te och vila. Det enda produktiva jag har gjort idag är att rengöra vår snuskiga mikrovågsugn samt lagat mat i den haha. Kommer nog fortsätta så också.

Igår blev som sagt mysfilmkväll med filmen Miss Potter. Ni alla funky coola kids kanske skulle tycka att den är tråkig men jag tyckte jättemycket om den! Älskade är väl ett starkt ord men med vackra brittiska scenerier, en mysig handling om en barnboksförfattare och inget överdrivet dravel så passade den jättebra när man inte känner något allt för magstark. Funderar på att se den igen idag som lite tidsfördriv t o m...



Kommentarer
Postat av: sofia

Åhh! jag hyrde den för någon månad sen på ica jag tyckte den var så fin! Minns du också när man var liten och såg på beatrix potters berättelser på 4:an? så underbart mysigt. Jag vill göra det precis just nu! Har för övrigt kommit tillbaka till ava nu men far säkert hem i veckan, är du ledig någonting?

2009-07-19 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0