Att vara katt



Jag tycker om den här bilden ifrån Ulvön. Ett superfint café i härliga färger och som pricken över i:et så ligger en loj vit katt och myser i skuggan. Tyvärr var det stängt när vi kom dit men något säger mig att detta inte var första gången jag besöker denna underbara ö...

Här håller regnet i sig, lagom till allas semester :P Niklas och jag hade verkligen tur att vi var lediga när vi var. Så himla tur med vädret man kan ha! Imorgon ska jag besöka mina fina gamla vänner. Är så himla glad över att få se dem igen... Hur var det nu? Något med fina viner och gamla vänner`...? Äh jag är inte så bra på ordspråk, men det här stämmer iaf väldigt bra in. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0