Ahtjooo

Självklart så har jag åkt på den där jobbiga förkylningen som de flesta verkar ha/haft för tillfället... Jobbade de 3,5 sista timmarna på mitt pass idag bara så att folk inte skulle få arbeta ihjäl sig men annars hade jag gott och väl kunnat ligga utslagen hela dagen.

Niklas och jag håller på att kolla in vinterns utlandssemester. Lutar åt något varmt och soligt med tanke på fjolårets lite väl kyliga inslag i Oxford. Möjligen Thailand men om jag får bestämma blir det brittiskt hur som helst. Kan inte låta bli att tycka om stämningen där på vintern då inte turistsäsongen är i full gång. Kanske man skulle besöka Morden i Midsummer trakterna? Ja vi få la se. Nu ska jag sova så att jag blir frisk till imorgon. Vill verkligen fortsätta med löpträningen som vi nu satt igång med. Att få fara till IKSU och få sig en genomkörare verkar som en dröm just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0