Thai

Ja då var det dags för uppdatering här! Och det finns väl som vanligt inte mycket väsentligt att säga men dock en hel del annat :P

Igår hade vi en liten thaikväll med hämtad inspiration från det där programmet på TV4 där man får följa massa reseledare och turister i Thailand. Jag vet inte hur mycket anknytningar vi faktiskt hade utan vi körde mest på somrigt, asiatiskt och mycket färg. :D Det blev supergod kyckling till middag tillsammans med ett ganska passande vitt vin. Till välkomstdrink gjorde jag en ananas/mangodrink med en touch av cirton och lime. Efteråt såg vi på (italiensk!) film som var lite B medan vi åt mina ananas/kokos/lime muffins med överdrag av vit choklad med limesmak och kokos. Mums! Sofia hade med sig trocadero och non-stop så det såg ungefär ut som om vi hade barnkalas haha. Här har ni lite pics men jag varnar känsliga tittare för översminkning, djupa urringningar och skrikiga färger!









Just nu sitter jag och allmänt laddar inför morgondagens skolstart och vilar efter en riktig slutkörare på IKSU tidigare idag. Det var så jävla nice att äntligen få köra hårt efter all förkylning och shit. Niklas och jag har tillsammans (det är alltså inte bara mitt påhitt!) fått för oss att verkligen satsa på träning och bra kost. Har typ gått upp 10 kilo efter att vi flyttade ihop så nu vill jag få bort sambofettet! Fan vad jag taggar att få tillbaks min gamla kropp men sen också en ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0