På gosigt humör

Huvva jag fryser så himla mycket och är på ett riktigt "ligga i soffan och lata mig" humör, helst under en filt och med nått gott, framför en bra film (fan Erica du skulle varit här!!) :P Jag som egentligen ska träna, plugga, gå ut med hunden, städa, laga mat, betala räkningar, vara social mm... Man ska ju iofs vara glad att man faktiskt har saker att göra med tanke på hur många det är som sitter hemma ensam i världen och stirrar in i väggen i princip men ändå, ibland känns det lite tufft. Jag är bara glad att jag känner att jag faktiskt är där jag vill vara i livet. På väg någonstanns bättre men fortfarande på ett ställe där jag mår bra, känner mig trygg och tillsammans med den man älskar :) Ja jag ska nog inte vara så negativ hela tiden. För jag menar, det kunde ju faktikt varit värre... Mycket värre och det vet jag om. Been there, done that.

Iaf har jag ordnat en liten arbetsintervju på fredag så jag ev. kan få in lite mer cash i spargrisen helt enkelt. Jättebra jobb också med tanke på att det är nära hem och att kompisSofia jobbar där! :D

Nu ska jag se om jag kan få mig till att iaf diska. Varför känns det som om jag alltid har disk att diska?? Livets stora gåta...
puss och hej

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, jag skulle varit där :) Mys med dig i soffan! Låter som min stil de.. Det är ju synd at man blivit bedragen på massa pengar ;) annar hade man kanske kunnat kommit upp framöver..

Kram

2009-01-27 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0