Övik i helgen

Lite tjöttis man är! Niklas och jag tillbringar helgen i övik med hans trevliga familj. Just nu sitter jag i hans syrras lägenhet som vi fått lånat de här nätterna och funderar på att lägga mig i sängen med nyinköpta "Om jag kunde drömma", ni vet Twilightseriens första bok. Verkar riktigt bra! Ja iaf har det varit en hård dag idag, särskilt för Ceasar som har träffat TRE nya hundkompisar som alla var lite för morska för att han skulle hänga med! Stackarn, skulle nog gått bättre om han inte var så mesig och faktiskt vågade leka med de andra på deras sätt. Det slutade med att han bara satt och morrade i ett hörn och ville till bilen haha. Hundarna var dock jättegulliga och perfekt i storlek och ras för Ceasar. Nått liknande skulle jag gärna vilja skaffa. Typ åt golden hållet...

Har shoppat en del idag, hittade bla nya favoritinredningsbutiken BOOM. Riktigt fina grejjer till hur bra priser som helst! Vi köpte några tavlor till köket och en kruka samt lite ljus. Vi for sen på Clas Ohlsons och köpte en taklampa till köket så nu är det vara hem och göra extreme home makeover! Förövrigt lyckades jag ju självklart snika in på Cubus och hittade en ny jacka, ett par supersköna jeans och ett lite festligare linne. Får väl se om jag lägger upp lite bilder senare.

Imorgon ska vi fira Niklas syrra som fyller år och sedan hit the road hemåt. Supermysig helg faktiskt!
Ha de!


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack tack!! =) Ja, jag vet.. Det var skitdåligt av mig och inte har du fått någon födelsedagspresent heller men jag lovar de kommer någon dag! När jag får pengar ;) Kramisar!!

2009-01-25 @ 02:19:09
Postat av: Anonym

Jaså, du är inne på Twilight!! Du, det är det bästa valet du kunde göra enligt min mening :) Har läst dem på både svenska och engelska och jag må säga att du ska läsa den engelska istället!!

2009-01-25 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0