Nu är det snart slut

På lördag är det dags för sista tentan den här terminen och för tillfället skulle det nog vara bättre om jag pluggade istället för att sitta här vid datorn. På måndag börjar jag, tro det lr ej, Filosofi A och det ska bli jättekul! Filosofi var ju ett av favoritämnena på gymnasiet så de blir nog nice... Iaf nått kul att göra i väntan på att de på dietistprogrammet ska komma ikapp mig!

Tentan jag har på lördag handlar om livsmedelsmikrobiologi och jag fasar varenda gång för att öppna kurslitteraturen. Jag tycker inte det är speciellt kul att läsa om olika krälande maskar, bakterier och mögelsvampar. Sen när man får veta hur mycket bakterier det finns överallt, hur lätt man kan få i sig dem och vilka hemska sjukdomar man kan få så blir de ju bara värre. Usch! Ja jag vill bara uppmana alla att koka disktrasan snälla!

Näe de här momenten är inge bra för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0