Huvudont

Ja va faan är det med mig? Har ont i huvudet konstant, hela dagarna alltså! Flera i min omgivning har samma problem så jag vet inte om det är nått virus som går. Och självklart så fastnar det på mig... Less är jag också på att känna mig så svag att det är jobbigt att lyfta armarna över huvudet! Är det ingen som har något tips på hur man botar huvudvärk?? Och allmän svaghet??

Näe nu är det bäst att man sover om man ska orka kliva upp och fara på skolan imorn. Hade varit jävligt bra att få kurslitteraturen också! Blir lite svårt att klara tentan annars...

Vi får väl se om jag är mindre suris imorn. Natti natti!



Coola katten Winston bestämde sig för att ha husses axelväska på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0