God morgon sömntuta!

Sova är så skönt! Men nu är det dags för en ny dag med terminens första föreläsning. I hörsal! Fatta vad man har längtat att få gå på universitet och sitta i hörsal och lyssna på nått viktigt! :P Tillslut blev det ju så att jag började psykologi med social- och miljöinriktning och trots att de inte verkar lika trevligt som kostvetenskapen där lärare, klass och alltihopa är så mysigt och trevligt så tror jag nog att de kan bli kul. Lite stor klass tycker jag för tillfället men man vänjer sig väl...

Igår fick jag iaf ut Niklas på en liten joggingrunda. Himla stolt jag är men de kommer bli fler nu när vi har satt igång med vårt träningsprogram. Jag peppar asmycket!!!

Fick även tag på ett jättefint tyg på galen rea på Åhléns. En buddha-tavla på indiska för halva reapriset och två handdukar och två muggar på lagerhaus för jättebra reapriser. Jag älskar när man kommer undan så billigt. Av det fina blommiga tyget ska jag sy ett fint litet förkläde som jag ska ha när jag bakar alla goda saker som jag för tillfället inte äter :P Men det är kul att baka och ge bort också :D

Ha en bra dag!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0