De var en lurrelördag

Igår fick min kropp nån slags depression efter den hårda träningen i fredags och jag klarade typ bara av att se på skräptv hela dagen lång. Jag hatar verkligen när sånt händer för det finns ju faktiskt hur mycket annat kul som helst man skulle kunna göra! Men sen på kvällen fick jag lite inspiration och kom på att jag skulle göra värsta romantiska middagen åt Niklas när han kom hem från jobbet. Så jag drog på mig Desperate housewives outfiten/humöret och sprang runt i högklackat medans jag lagade baconinlindat kycklinglår med klyftpotatis och asiatiska grönsaker. Haha jag fattar inte hur dom gör det, jag klarade klackarna endats en och en halv timme! Iaf så blev det gin and tonic till fördrink samt kärleksmums bakat med extra kärlek till efterrätt tillsammmans med lite baileys. Det blev väldigt uppskattat kan jag ju säga men jag förstår fortfarande inte hur jag kan få sån där fnatt ibland :P


Kommentarer
Postat av: Erica

Högklackat lätt opraktiskt när man ska laga mat ;) Fan, alltså jag hade sådan skum dröm inatt att jg drömmde att jag skulle göra kyckling MEN jag la in levande kycklingar, ankor m.m. i ugnen.. så jävla sjukt! Jag blir verkligen rädd för mig själv.. :) Saknar dig! Kram

2009-01-11 @ 12:54:06
Postat av: Anonym

Hahaha, va fan! :P Din dröm var nästan sjukare :D hahaha.. absolut det ska jag göra de! :)

2009-01-11 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0