Bildbevis

Idag har varit ännu en sån där sjuklingdag och det är först nu jag börjar känna mig bättre. Sugen på att köra lite styrka till och med! Skolan går väl si så där eftersom jag inte ens fått tag i kurslitteraturen men då jag får den ska Ambitiösa Anna verkligen ge järnet. Jag tänkte iaf visa lite makeovers jag har gjort. :D

För det första har jag fixat håret lite grann! Har haft samma blonda hårfärg nu så extremt länge (för att vara mig) så jag tänkte förnya mig lite. Grundade först med en mörkblond färg som lutade åt de ljusbruna hållet:
OBS! Igga disken!!!



La sedan i ljusa highlights med hätta för att liva upp håret lite:



Använde mig av schwarzkopfs nya serie med hårfärg där man får en applikatorkam till för att underlätta färgningen men jag tycker inte det ar värt pengarna. Slängde ganska snart bort den och använde gamla vanliga korken. Är väl en vanesak också kan jag tänka mig...

Sen så köpte vi ju lite grejs i Övik som vi fixade igårkväll så nu äre bara tapeten jag går och irriterar mig på i köket:





Nu ska jag nog se om jag ska träna lite lr bara mysa med min lilla niklas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0