Vintercampus

Ja vad har jag gjort den senaste tiden då eftersom jag ansett mig vara för upptagen för att skriva ens ett litet inlägg åt er svältfödda läsare? (inte alls så att jag faktiskt inte haft någt intressant att skriva.. :P) Jo Erica och jag har ju ett litet projekt pågående som tar upp ganske stor del av min tankeverksamhet just nu samt den största delen av tiden vid datorn. Vad det är kanske jag berättar nån annan gång. Väldigt hysch pysch så att säga ;) Ska bli kul att se vad det blir av det hela iaf :)

Fortsätter tragla med förklädesprojektet som idag kommit en hel del på vägen. Har dessutom ansträngt mig mycket för att verka för upptagen för att träna i veckan utan att egentligen ha något annat att göra än att lata mig. Det har varit kul. Jag behöver träna på att lata mig utan att få typ en massiv rastlöshetsattack haha. I torsdags var jag btw och såg renar, slädhundar och islandshästar! Ceasar var med men tyckte inget verkade särskilt intressant, jag tror inte han ens lyfte blicken när vi gick fram til renarna haha! Jag kom iaf fram till att jag absolut ska skaffa häst i framtiden! En lr två islandshästar hade varit perfekt och jag ser redan framför mig en klar vinterdag på hästryggen ute i den djupa skogen med två fina hundar med som sällskap för att sedan återvända till min fantastiskt fina herrgård... etc etc haha. Ja, jag är väldigt bra på att drömma.

Nu ser jag att klockan börjar bli lite sent slagen så det är väl bara fortsätta med det. Drömma alltså. Natti!



En dåligt tagen bild föreställande renar på campus. En liten reminder bara hur norrländskt exotiska vi är här uppe haha!




Moder med sin fina hund Akke (Australian Shepherd) samt "blindstyret" Ceasar som dagen till ära bar på sin klövjeväska. Duktig hund va??



Det här mumsiga åt jag till lunch/middag idag! Ser kanske inte speciellt fräscht ut men är en av mina favoriträtter! Tallriken innehåller tofu- och spenatröra, quinoa, mosad avokad, turkisk yoghurt dressing (lätt) och några tomatklyftor! Mums! :D




Kommentarer
Postat av: Erica

Vad mysigt det såg ut =)

Vad duktig ceasar är som bär på sin väska och hunden till höger har jag planer på att sno vi rätt tillfälle haha =)

2009-02-22 @ 10:06:37
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0