Vacker morgon

Superpigg idag! Kan kanske ha något att göra med solen som verkligen bländar hela lägenheten i ljus. Jag blir så glad när det är vackert väder, och inte är det så kallt heller :). Snart ska jag fara och klippa mig på Hårizont på IKSU. Ska bli så roligt, jag älskar att få trasslet lite uppfräschat och tillfixat! Funderar på lugg... Men vi får se hur det blir. Lägger ju självklart in en liten för och efter bild sedan. Bara så att ni hänger med :)

Ja vad annat? Jo, jag ska för en gång skull på föreläsning idag, handlar om minnet så det lär väl vara bra för mig att närvara haha. Sen så blir det yoga ikväll och en sista titt över vad som ska säljas. Ni glömmer väl inte?? Loppis på torsdag (alltså imorgon!).

Hoppas btw ni inte dog semmeldöden igår! Baibai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0