Solens strålar strålar in

Godmorgon! Ja vissa har ju lyxen med att var ledig idag! :) Studentsportardagen kallas det och Universitetets svar på sportlovet. Man tar vad man får säger jag bara :P Har nyss ätit en skiva av mitt hembakade bröd (från Paulúns Det moderna brödet) innehåller tydligen hela 20 % protein så det är perfekt för dom som styrketränar... Ska snart fara iväg till gymmet faktiskt, tänkte först gå på ett yogapass för att inviga Guldkortet men känner för att ta ut lite aggressioner på maskinerna ;)

Idag är ju fettisdag men jag har ingen som helst lust att äta nån mer semla. Varför börjar dom så jäävla tidigt? Man är ju less redan i januari... Och kombinationen vetebröd/grädde är inte min favorit om jag säger så. Trots att jag fick nån slags craving för ett tag sen om ni kommer ihåg :P

Senare idag så kanske jag ska på utflykt i skogen, vi får se om mammi är up for it. Så hundarna får springa av sig lite grann  :D Ceasar blv lite frustrerad igår när jag typ inte orkade kliva upp ur sängen ens. Men idag är man på topp igen! Iaf så gott som.

Ha re


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0