Shear Genius :P

Oj vad gårdagen gick snabbt! Det blev ett riktigt slitigt arbete med alla tonvis med grejjor som skulle på loppisen. Jag kan ju säga att jag inte direkt fick lön förmödan men det viktigaste var ju att bli av med lite skräp. Sen så har vi ju en hel del kvar så det blir väl antaligen till att ordna ännu en. :)

Här nedanför kan ni ju kolla in min nya frisyr, blev en ganska radikal lugg, I like it! Ikväll ska jag dessutom lägga i lite slingor för att ljusa upp det hela lite grann på att naturligt och fräscht sätt. Första gången jag färgar håret på salong och det ska bli spännande att se resultatet, alla tjatar ju om att det är så dåligt att göra det hemma :P

Får se om det blir en tur till gymmet också, har liksom börjat se lite resultat i muskelväg, så nu börjar det bli roligt :D Niklas och jag har även börjat använda en produkt som heter Diet-Pro Advanced som återhämtning och mellanmålsersättning, får se om det blir någon skillnad! 



Här är en riktigt fräsch "Före"bild höhö





Å så hära blev det :D

Kommentarer
Postat av: Erica

MEN DU, ANNA! Hetta bruden du blev du.. Du fick ju fan samma frisyr som Elliot i Scrubs.. Nu Blir jag avis, har alltid diggat hennes frisyr :D Du blev skiiiitfin, i love it! Kram påre!

2009-02-27 @ 12:07:07
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0