Seg start

Klockan visade 10:25 när jag vaknade imorse lr rättare sagt i förmiddags... Jag hade sovit som en stock men har något vagt minne om att Niklas försökt förklara vad klockan var och att jag borde kliva upp några timmar tidigare haha. Blev inte så mycket av det och efter frukost så blev jag sittande framför TV:n ett tag, helt förlamad och uttröttad. Konstigt för jag tycker inte att jag körde på så hårt igår... Men de är väl som min mamma brukar säga; "Det kommer efter". Och med tanke på hur dåligt jag mått i helgen och att jag trots det hållt igång ganska rejält så äre väl inte så konstigt. Jaja, jag lyckades iaf pigga på mig efter en stund och kände då ett enormt sug efter skidor. Så Ceasar fick följa med på en skidtur runt på Nydalasjön. Han sprang på för glatta livet i början men efter halva vägen så började krafterna tyna och han försökte komma på alla möjliga ursäkter för att slippa springa. En härlig åktur allt som allt och här är lite bilder. Nu är jag supersugen på naturgodis och jag ska väl troligen försöka värma mig under en filt med "Låt den rätte komma in" ett tag.

Ha De







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0