Jo så här är det (ni som undrar):

Jag känner mig lite smått utmattad. Vad är det med mig och min kropp som gör att jag har ungefär noll energi i reserv och att jag alltid lyckas köra slut på det lilla jag har? Veckan som varit har jag provat på mitt nya jobb lite grann, haft några intressanta föreläsningar och dessutom gjort en liten omtenta. Låter ju inte allt för hemskt, tror jag även lyckades ta mig till IKSU en gång.

Haha, när man säger det så där så känns det ju som hur lungt som helst ju! Men trots att det nu så här i efterhand låter som en ganska soft vecka så har det kännts som jag har stressat ihjäl mig. Jag tror allt sitter i huvudet. Jag är väldigt bra på att tänka mig stressad. Man kanske ändå ska testa att lyssna på lite avslappningsmusik och köpa nån självhjälpsbok så löser sig allt? Det kanske låter fånigt men sånt tänker man ju aldrig på, att man faktiskt kan göra nått att själv påverka hur man mår. Det känns mest som de flesta fokuserar på allt det dåliga och vilket offer man är istället för att försöka göra något åt det. Jag vet att så har iaf jag lätt att göra...

Jag har btw hittat mig själv om typ 20 år:
http://tantensblogg.blogg.se/index.html

Bara titeln tilltalar mig jättemycket sen så gillar jag alla illustrationer. Blir sugen på att själv börja rita lite smått till bloggen! Vi får se hur det blir :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0