Det går framåt!




Idag så har jag faktiskt jobbat! Jajjemen, Anna har skaffat sig ett litet xtraknäck och det kan jag tacka Sofia för. Så nu kommer jag väl stå och servera mat i Centralhallen på sjukhuset nån gång då och då. Verkar helt OK, lagom stressigt, trevligt fölk, massa läkare som springer runt och äter... Ja absolut nått jag kan stå ute med :)

Och den största nyheten är väl kanske ändå att jag äntligen fått min kurslitteratur!!! Så NU, är det dags och börja plugga på riktigt :P Och nämde jag för övrigt att boken jag väntat på ligger på ungefär 1000 sidor... he he he

Nu ska Ceasar och jag mysa lite efter en tur till Nydalasjön där Ceasar fick springa på isen lite grann. Dricka lite te och se om jag törs öppna den vidunderligt stora boken. Ovan är produkten av Niklas stora fascination att göra om bilder i photoshop på detta viset. Även om det faktiskt var moi som till slut fick den gjord. Inte svårt allt faktiskt!

Dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men duuu, jag ska ha VFU på lungavdelningen om 2 veckor, då ska jag minsann komma och äta lunch hos dej!! Hoppas allt är bra, länge sen jag träffade dej nu! Kramar!

2009-02-03 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0