Big Black Hole

Dåligt väder är det ute idag. Väderomslag är inte så poppis hos mig som den gamla tant jag är :P Har haft huvudvärk och ledvärk hela dagen lång samt ingen ork över huvud taget. Nu sitter jag och funderar på om det finns något sätt att tjäna lite extra pengar på... Som typ sälja nått av all bråte här hemma... Synd att man inte sitter på nån gammal klenod av värde lr nån modern teknik lr nått! Jaja tror det skulle vara bra med en liten lagerrensing här snart där jag borde slänga saker skoningslöst. Utan nåd lr sentimentalitet...

För det är liksom det som är problemet, jag kommer från en släkt av samlare, vi slänger helt enkelt inte saker. Ni skulle bli väldigt förvånade om ni bara visste vilka udda saker jag har fått ärva genom åren. Och den där konstiga 70-tals tröjan från Israel som din gammelmormor köpte på sin så kallade "andliga resa" lr  det gamla 1800-tals allmogeskåpet och brudkistan (totalt värdelösa) kan du väl inte bara slänga/sälja?? Jag finner det jävligt svårt, allt har ju som en historia att berätta. Jag har ju berättat om hembygdsdräkten jag fick i studentpresent av min mormor... Ja, behöver jag säga mer? Det åbäket kommer jag dras med resten av livet.

Jag tror jag behöver lite hjälp. Trots att jag nådde stora framsteg igår när jag lyckades sortera ut alla gamla halvtomma schampoflaskor och gammalt smink haha sen typ 1999 (lite överdrift men ändå). Ja ni förstår iaf vilken nivå det hela ligger på :P

Nu äre nog dags att röra sig mot sängen. Sova är viktigt har jag hört.
/Fröken Wrede



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0