Alla hjärtans dag idag!



Tilly and the Wall - Beat Control

Haft en supermysig dag idag trots att den kanske inte startade så himla hundraprocentigt. Igår var det nämligen fest, jag firade att jag skippade tentan som jag ändå aldrig skulle ha klarat och dessutom hade vi en liten gymnasiereunion. Iofs träffas vi ganska ofta nu för tiden men det var längesen man riktigt festade loss som förr i tiden... Jag, Nadia och Sofia for på Håkan konsert och det var perfekt "alla hjärtans-dag stämning", man blev typ alldeles varm inombord. Åsså fick man va där med så fina människor:D Sedan gick vi på Pipes och träffade glada klassisarna Anna och Sanna, bevisen på att det inte bara är typ jag och Sofia som stannat kvar i Ume. Iaf så blev det lite väl mycket intaget den kvällen så morgonen ägnades åt en sjuhelvetes baksmälla. Sen så packade Niklas och jag våra förnödenheter och for neråt Övik.

Fast det var efter jag fick en jättefin överraskning på morgonen i form av blommor och ett supergulligt kort! Jag hade ingen aning om att jag skulle få nått och de var så sött så det var nästan sliskigt haha ! Min pojkvän är ändå finast i världen! I övik fortsatte vi det "romantiska" med ett besök på hundcaféet Vilda Vovvar. Vi hade typ inga pengar så vi delade på en kopp kaffe och en havrekaka men de var ändå hur perfekt som helst. Superfint ställe verkligen, skulle verkligen vara bra om det fanns ett i Umeå... ;);)

Anledning till att vi är här nere just nu är för att Niklas pappa fyller år idag så vi har både fått pizza och tårta. Herregud, de blir att träna imorn känner jag! Nu ska jag fortsätta äta gelehjärtan och ha det bra med gullniklas:) Hoppas ni andra har det jättemysigt! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ring mig å berätta om cafet ;) Kramen

2009-02-15 @ 03:09:26
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0