Sötnosar





Hittade dessa två bilder på Ceasar och Akke och tyckte att deras personligheter verkligen kom fram! Svarta hundar är särskilt svåra att fota men här kom ju Ceasars drag fram fint :) Men nu ska jag sluta hundnörda mig. Efter en lång varm dag på jobbet så hade Niklas, jag och lillbrorsan filmkväll. Vi såg en film som ni säkert inte hört talas om eftersom den med största trolighet kom direkt på dvd. Vill inte ens nämna dess namn för att försäkra mig om att ni inte ser den av ren nyfikenhet.

De sista timmarna innan läggdags ska jag nu plugga och drömma om hösten då jag äntligen får börja dietistprogrammet på riktigt! Ska bli så sjukt kul. Mycket matlagning också, råkar faktiskt vara så att den första kurslitteraturen består av en kokbok =)
Sov så gott och tänk på plugghästen på Ålidhem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0